Własny blog? A może jednak warto się tym zająć?

Już parokrotnie pojawiała się w mojej głowie myśl o stworzeniu miejsca gdzie mogłabym dzielić się moimi pasjami. Jednak do tej pory wydawało mi się to zbyt nijakie, żeby mogło kogoś zainteresować, w dodatku patrząc na mnogość blogów o podobnej tematyce. Na początku kwietnia miałam okazję wziąć udział w warsztatach z jednym ze stylistów znanych ze szklanego ekranu. Podczas tego spotkania zostałam wystylizowana przez specjalistę i miałam możliwość porozmawiać o doborach których sama dokonuję. Okazało się, że zaproponowany zestaw, był prawie identyczny jak jeden ze stworzonych przeze mnie wcześniej w domu, a wizje innych stylizacji opisanych przeze mnie Piotrowi spotkały się z aprobatą. Spotkanie to dodało mi wiatru w żagle i zmotywowało do pojawienia się sieci z moimi stylizacjami modowymi, ale nie tylko, bo moda nie jest jedyną moją pasją. Kiedy paręnaście lat temu po raz pierwszy przekroczyłam granice naszego kraju i miałam okazję poczuć smak podróży, zakiełkowało we mnie marzenie zobaczenia więcej, więcej i jeszcze więcej. Dlatego też mój blog będzie mieszanką dwóch światów, dla mnie nierozerwalnych,  świata mody i świata podróży.
Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz