Ipanema


źródło: www.ipanemaflipflops.co.uk

Poszukując plażowego obuwia warto zwrócić uwagę na markę Ipanema. Jej nazwa wywodzi się od jednej z najbardziej znanych plaż w Brazylii i stąd też pochodzi ta firma, która powstała w 2001 roku. Jej produkty to sandałki i klapki plażowe w różnych wzorach i kolorach. Mnogość fasonów z pewnością sprawi, że każdy znajdzie coś dla siebie.



Poniżej prezentuję klip reklamowy.


 źródło: www.youtube.pl

Filmik przyprawił mnie o zawrót głowy i już sama nie wiem, które klapki najbardziej mi się podobają, ale chyba te które najbardziej przypadły mi do gustu nie znajdują się na filmiku, za to zamieściłam je poniżej. Znając jednak moją zmienność, jeszcze nie zdecydowałam, że na pewno te właśnie powiększą moją kolekcję klapeczek.

 
źródło: www.youtube.pl
Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz