Trzymaj Fashion - Kontrast bieli z czerwienią


Jak już pewnie dało się zauważyć często w moich stylizacjach pojawiają się połączenia kontrastujących ze sobą kolorów. Króluje wśród nich moja ukochana ponadczasowa mieszanka czerni z bielą. W te majówkowe dni postawiłam jednak na inny zestaw, kombinację bieli z czerwienią. Nie nie, to nie przez flagi otaczające nas z wszystkich stron w te świąteczne dni, wszystkiemu winne są spodnie. Jak tylko ujrzałam je na wieszaku w sklepie pojawiła się w mojej głowie myśl "są już moje". I tak oto powstała stylizacja, z którą postanowiłam wziąć udział w konkursie "Trzymaj Fashion" organizowanym przez portal Allegro.pl. Życzę Wam udanego ostatniego dnia majówki.











MOHITO blouse | DIY neckless | ZARA pants & shoes

Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

7 komentarze :

  1. bluzka bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ja bardzo lubie, jest bardzo uniwersalna i nadaje sie do kreacji na kazda okacje :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Buty mam juz od roku i sa bardzo wygodne, a spodnie sa swietne na cieple dni :)

      Usuń
  3. spodnie mają bardzo ciekawy wzór na nogawce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wlasnie ten wzor mnie najbardziej urzekl w tych spodniach :)

      Usuń
  4. spodnie sa genialne, ale bardziej urzekly mnie buty, kolorystyka strzal w dziesiatke!

    OdpowiedzUsuń