Urok fontanny


Jakiś czas temu w moim mieście powstała piękna fontanna, dziś w końcu znalazłam trochę wolnego, żeby pojechać zobaczyć ją na żywo. Po przyjeździe na miejsce poczułam się trochę zawiedziona, gdyż lejąca się woda nie tworzyła przepięknej bramy o której tyle słyszałam, ale po czasie okazało się, że fontanna została tak stworzona, żeby zaskakiwać osoby ją oglądające. Raz jest spokojna, a innym razem szalona, tryskająca na wszystkie strony, tworząca przepiękne łuki.

Dziś dobierając kreacje postawiłam na fiolety, żeby dopasować do stroju już znane wcześniej buty wykorzystałam ozdobę. Jest to ręcznej roboty przypinka do butów stworzona przez Coquet.















PROMOD blouse | FIONDOTINTA jersey| NO NAME neckless | 
X-MODA bag | ZARA skirt | PRIMA MODA shoes

Pictures by ABi
Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

6 komentarze :