Wypad rocznicowy z dziadkami


Tyle się u nas ostatnio dzieje, że nie wiem od czego zacząć. Cały zeszły tydzień spędziliśmy z dziadkami nad morzem. Zrobiliśmy sobie wypad rocznicowy w takim samym składzie jak poprzednio, tyle że jeden, najważniejszy obecnie uczestnik już nie jest w brzuszku tak jak rok temu. Pogoda była w kratkę, raz słońce, raz deszcz, na szczęście z przewagą tych słonecznych dni idealnych na spacery, choć i plażowanie zaliczyliśmy. 


Najlepiej wypoczął chyba mały, bo pozostała trójka tj. dziadkowie i ja, ciągle na zmianę pilnowaliśmy, żeby nasz mały urwis czegoś nie nabroił. Kubusia obecnie wszędzie jest pełno, raczkowanie opanował do perfekcji, teraz ciągle chce stawać i ... chodzić. Oczywiście sam nie potrafi, bo przeca jeszcze za mały, ale cwaniak wie że przy pomocy dorosłych już daje sobie radę, dlatego ciągle zaczepia a to dziadka, a to babcie, mnie oczywiście też, wspina się na nas i błagalnym wzrokiem prosi żeby mu pomóc, a jaka jest awantura jak nie chcemy. 


Mimo codziennego aerobiku przy moim synulku, moja waga poszybowała w górę, ale to normalne przy wyjazdach z moimi rodzicami. Kawki, deserki lodowe, gofry, to codzienność. Oprócz tego pyszne obiadki, codziennie w innym miejscu. Aaa i bym zapomniała, ziemniaczki na patyku, mmmm, aż mi ślinka poleciała. Już z tyłu głowy słyszę ten gromki śmiech ... Taka chudzina, a narzeka że przytyła. Od razu wyjaśniam, ja nie narzekam, ja stwierdzam fakty, a są one takie, że mój brzuszek nie jest taki ładniusi, płaski jak kiedyś. Dlatego postanowienie mam takie, po urodzinach biorę się za siebie. Hihi, daję sobie jeszcze 2 tygodnie laby, chrzciny na których będzie mniami jedzonko, potem impreza urodzinowa znając życie razy dwa, bo pewnie romantyczna kolacja z mężulkiem i rodzinne spotkanie, a potem nie ma zmiłuj. 
Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

3 komentarze :