Feeria barw


Dzisiaj przygotowałam kilka zdjęć z niedzieli. Przeglądając stronki w internecie natknęłam się na zdjęcia Maroka pełne barw. Zawsze zachwycały mnie zdjęcia z marokańskich targów z różnorodnym asortymentem, począwszy od wielobarwnych chust, skończywszy na feerii kolorów przypraw. Na pewno któraś z moich zagranicznych wypraw odbędzie się w ten zakątek świata, tym bardziej, że to nie tylko moje marzenie, ale i mojego A. Obejrzane fotografie z Maroka natchnęły mnie do tej małej sesji zdjęciowej.  






MOHITO blouse | ZARA  pants | H&M earrings & bracelet 

Pictures by ABi
Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 komentarze :

  1. genialny outfit :)

    okomody.blogspot.com

    xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, jednak miałam dobrą pierwszą myśl! Jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie bardzo skojarzyło mi się właśnie z marokańskimi klimatami. Świetnie wyglądasz, bardzo lubię takie kolorowe zestawienia, ładnie Ci w takich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takie szaro bure zimowe wieczory uwielbiam ogrzać się tworząc barwne stylizacje :)

      Usuń
  3. Super zestaw, bardzo podoba mi się jak łączysz kolory i faktury!!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń