Śnieżna niedziela


W niedzielę w moim mieście oprócz imprez Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbywały się targi ślubne. W związku z tym, że z moim A. planujemy w tym roku zmienić stan cywilny wybraliśmy się na nie, żeby zorientować się w propozycjach oferowanych przez wystawców. Niestety rozczarowały mnie te targi, przede wszystkim ze względu na małą ilośćosób, które postanowiły przedstawić swoje propozycje dla przyszłych małżonków.  Na szczęście w przyszłym tygodniu będą drugie targi, na których mam nadzieję dowiem się więcej na temat oferty ślubnej w Szczecinie.

Ponieważ targi zorganizowane były w pięknej scenerii Zamku Książąt Pomorskich mój luby nie odmówił sobie przyjemności cyknięcia kilku zdjęć.







Pictures by ABi
Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 komentarze :

  1. Rewelacyjne ! zapraszam do mojego nowego bloga: czarno-to-widze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny płaszczyk i fajny blog :) Zapraszam do siebie; pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zimowa stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń