Naszyjnik imienny


Moja marokańska wyprawa była wyjazdem służbowym, na którym miałam okazję wykorzystać mój nowy imienny naszyjnik. Bardzo się przydał, ponieważ dzięki niemu wiele osób z branży, którzy wcześniej mnie nie znali, zainteresowało się treścią owego cudeńka wiszącego na mojej szyi, jednocześnie poznając moje imię.


Ten ładny delikatny gadżet okazał się bardzo przydatny, a jednocześnie był efektowną ozdobą. Został on stworzony przez Naszyjnikimie i spersonalizowany specjalnie dla mnie. Dziękuję za miły upominek. 


Każdego kto chciałby posiadać podobny naszyjnik zachęcam do wejścia na stronę i stworzenia czegoś osobistego. A jako nieco spóźniony prezent od zajączka, wszyscy którzy podczas zamówienia wpiszą hasło "pogodnie", otrzymają 10% rabatu. Pospieszcie się, bo kod będzie działał tylko do końca maja. 

Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentarze :

Prześlij komentarz