Niczym baletnica




 Dzisiaj miałam sporo na głowie. Oprócz obowiązków znalazł się na niej także koczek, do którego postanowiłam stworzyć stylizację a'la baletnica. W skomponowaniu odpowiedniej kreacji pomogła mi moja ukochana bluzka z odkrytymi plecami, mam ją już bardzo długo, ale tak ją lubię, że trudno mi się z nią rozstać. Dopełnieniem stroju jest spódnica, którą moja babcia wyszperała w second handzie, ja jakoś nigdy nie mogę w tego typu miejscach znaleźć nic ciekawego, ale za to mam babcię z nosem do fajnych ciuszków. Żeby kreacja nie była za nudna postanowiłam dodać jej pazura wybierajac do niej kopertówkę imitującą wężową skórę, jest to jeden z drobiazgów, które mam dzięki X-Moda. Okazała się świetnym dodatkiem, dziękuję X-Moda.









 





QUEEN blouse | ZARA jacket | SECOND HAND skirt | STRADIVARIUS belt | MANAS DESIGN shoes | CALVIN KLEIN  watch | X-MODE clutch

Pictures by Mum
Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

5 komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo ją lubię, jest wygodna i ciepła, w sam raz na te pierwsze wiosenne dni :)

      Usuń
  2. ciekawa spódnica, szkoda że czarna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna marynarka w szczegulności kolor zapraszam do mnie

    http://fashionclub24.blogspot.com/

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń