Ważne kreacje


Jeden z najważniejszych dni w moim życiu już coraz bliżej. Moja suknia już dawno wybrana, teraz nadszedł czas na poszukiwania kreacji dla mojej mamy. Szczerze mówiąc znalezienie czegoś ładnego nie należy do najłatwiejszych. Dopiero za trzecim razem udało nam się znaleźć coś co wydaje się odpowiednie, choć nie można powiedzieć, że idealne i wymarzone. Jednak myślę, że mama będzie ładnie się prezentowała w tym ważnym dniu.

A poniżej moja dzisiejsza stylizacja. Jakoś nie wiem jak to się dzieje, że w ostatnim czasie jak mam okazje kogoś poprosić o zrobienie mi zdjęcia to akurat jestem w moich beżowych spodniach. Hmm, czyżby okazały się moją ulubioną częścią garderoby. Nie ma co się dziwić, są strasznie wygodne.





SOLAR blouse | I AM scarf | MOSQUITO pants | PRIMA MODA shoes  | CALVIN KLEIN sunglasses & watch

Pictures by Mum
Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

8 komentarze :

  1. Wooow ale masz fantastyczną figurę!! I to w jasnych spodniach!!! Pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzieki :) I pomyslec, ze ja sie glowie, jak tu jakos przytyc, zeby ladniej wpasowac sie w sukienke slubna ;)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz:** a nóg dosłownie pozazdrościć!! ;))
    Tak zawsze jest, że jak szukamy czegoś konkretnego i nie daj Bóg mamy jeszcze idealną wizję w głowie to zaskarby świata nie można tego nigdzie dostać:))
    Jestem bardzo ciekawa jaką masz suknie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, ale nie ma czego zazdroscic, takie dlugie, ze az czasem przeszkadzaja ;) Choc nie ukrywam, ze jeden ze znanych stylistow tez je pochwalil, ze sa niczym jak u modelki ;) A suknia pochwale sie juz za dwa miesiace :)

      Usuń
  3. Ja natomiast wciaz nie moge sie nadziwić, że bierzesz ślub w dzien moich urodzin :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, bedziemy co roku w tym samym czasie swietowac ;)

      Usuń
  4. oj pięknie będziesz wyglądała w sukni, z taką figurą!

    OdpowiedzUsuń
  5. kurczaki, wszyscy wokół mnie biorą ślub, ale pozytywnie! :-)

    OdpowiedzUsuń