Blogosfera Canpol Babies


Canpol jest polską firmą o której fama dotarła do ponad 50 krajów. To lider na naszym rodzimym rynku w dziedzinie akcesoriów dla najmłodszych. Głównie znany z szerokiego asortymentu bogatego w produkty do karmienia i pielęgnacji naszych pociech posiadające wszelkie niezbędne atesty, wykonane z najwyższej jakości surowców i co ważne nie zawierające BPA. Dzięki zabawkom firmy Canpol żadna zabawa nie jest nudna, a akcesoria do zabezpieczenia powodują, że w estetyczny sposób dom staje się bezpieczny dla każdego małego mieszkańca.

Firma stara się podążać za trendami nie tylko w kwestii produktów dla dzieci, ale również kontaktów z nabywcami i promocji. Właśnie z taką myślą powstał program skierowany do blogujących rodziców. Dzięki niemu firma jak i użytkownicy stworzonego przez nią portalu, zyskują opinie na temat produktów, a blogujący rodzice mają możliwość poznania je bliżej dzięki testom. Blogerzy za sprawą tego programu mogą również prowadzić konkursy, w których fundatorem nagród jest Canpol. 

Ja przed zakupem nowego produktu dla mojego szkraba zawszę staram się znaleźć w internecie opinie innych rodziców na jego temat. Zdobyta w ten sposób wiedza jest bardzo pomocna. Dlatego bardzo spodobał się ten projekt i postanowiłam dołączyć do grona Blogosfery Canpol Babies, i sama pomagać innym rodzicom w często trudnych decyzjach. Zachęcam więc wszystkich do pójścia w moje ślady. To bardzo proste wystarczy odwiedzić stronę Canpol Babies Blogosfera oraz poświęcić parę chwil na wypełnienie formularza. Ja już to uczyniłam, teraz mam nadzieję, że uda mi się znaleźć w grupie testerek w najnowszej edycji. 


Share on Google Plus

About Pogodnieprzezzycie

Jesteśmy pozytywnie zakręconą rodzinką pogodnie kroczącą przez życie. Blog opisuje nasze perypetie, młodego małżeństwa jako świeżo upieczonych rodziców małego chłopczyka. J.A.K. to właśnie my, to zbitka naszych inicjałów, ale także słowo które jest kluczem, dlatego można tu znaleźć sugestie wynikające z codziennie zdobywanych doświadczeń oraz opinie na wszelakie tematy. Jednak przede wszystkim jest to miejsce gdzie chętni mogą poznać bliżej pogodną rodzinkę i nasze codzienne życie.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 komentarze :

  1. fajna akcja ;)
    http://testowanieartdzieciece.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę, dlatego do niej dołączyłam :)

      Usuń